Protecția Inteligentă
Nu este un înlocuitor pentru întreținerea anuală a centralei tale Ariston, ci un complement ideal și functionează doar impreună !
Vrei să te bucuri de confortul casei tale fără griji legate de centrala termică Ariston? Alege Protecția Inteligentă, un program de garanție extinsă conceput special pentru a-ți oferi liniște sufletească pe termen lung.
care îndeplinesc următoarele condiții:
Nu este un înlocuitor pentru întreținerea anuală a centralei tale Ariston, ci un complement ideal și functionează doar impreună !
Nu este un înlocuitor pentru întreținerea anuală a centralei tale Ariston, ci un complement ideal și functionează doar impreună !
Nu face compromisuri când vine vorba de centrala ta Ariston! Alege atât întreținerea anuală, cât și Protecția Inteligentă pentru a te bucura de liniște sufletească și confort pe termen lung, pană la 10 ani !
Extragaranția 10 ANI Se aplica pentru modelele ARISTON One+ și One. Alte centrale termice Ariston (HS, Cares, Matis, Genus Premium) nu fac obiectul acestei campanii.
+ Pachet Întrținere Anuală
Extragaranția 10 ANI Se aplică pentru modelele ARISTON One+ și One. Alte centrale termice Ariston (HS, Cares, Matis, Genus Premium) nu fac obiectul acestei campanii.
+ Pachet Întrținere Anuală
Durata initiala a contractului este de 2 ani pentru a acoperi perioada legala a verificarilor tehnice periodice obligatorii ISCIR si ANRE, fara a depasi data urmatoarei autorizari. Contractul se prelungeste apoi automat, pentru alte perioade de cate 24 luni calendaristice, daca nu este denuntat de niciuna din parti.
In cazul rezilierii anticipate a contractului, daca au fost efectuate Verificari Tehnice periodice ISCIR sau ANRE, in primul an de contract , beneficiarul se obliga sa plateasca contravaloarea acestora in cuantum de 300 lei.
Da. Beneficiile abonamentului sunt exact aceleasi, Indiferent de data la care sunt scadente autorizatiile obligatorii, difera doar ordinea in care vei consuma serviciile din pachet. In acest caz, beneficiezi din primul moment de protectie in caz de avarie, ai verificarea centralei la inceputul contractului si apoi o noua intretinere in anul 2, impreuna cu autorizatiile obligatorii eliberate la termen.
Dupa semnarea contractului online, vei fi contactat telefonic in maxim o zi lucratoare de echipa Call Center pentru a programa impreuna vizita tehnica si efectuarea verificarii initiale a centralei (prima intretinere). Odata cu efectuarea verificarii centralei vei primi si achita si factura aferenta anului 1 de contract.
Aria deservita de echipa de service Future Line Instal acopera in prezent judetele: Bucuresti, Ilfov, Dambovita, Ialomita, Calarasi, Giurgiu si Teleorman.
Contractul vizeaza echipamentul/ centrala. Daca echipamentul se transfera cu titularul la noua adresa aflata in aria de acoperire FLI, atunci acesta este in continuare acoperit de contract. Daca proprietarul se muta dar centrala ramane la adresa, centrala este acoperita de contract pana la expirarea termenului.
Tot ce trebuie sa faci este sa comunici colegilor din Call Center data ultimei revizii obligatorii ANRE si ISCIR, urmand ca noi sa ne ocupam mai departe de tot. Prima verificare se va face o data cu prima plata anuala, urmand ca apoi colegii nostri sa te contacteze din timp atat pentru programarea reviziilor obligatorii, la termenul legal cat si a intretinerilor anuale.
In caz de urgenta se apeleaza Dispeceratul, pe numarul fix prevazut in Contract si pe site-ul fli.ro, pentru a anunta avaria. Program Dispecerat: 8:00AM – 8:00PM Luni-Duminica, mai putin Sarbatori Legale. Programarea interventiei se va face in cel mai scurt timp posibil, nu mai tarziu de termenul garantat prin contract.
Future Instal Service este autorizat pentru toate brandurile cunoscute de centrale si cazane: Ariston, Vaillant, Viessmann, Ferroli, Bosch, Buderus, Atmos, Baxi, Motan, Protherm, Berreta, Riello, Immergas, Wilo, Radiant sa.