Oportunitate angajare
La Future Line Instal, am pus bazele celei mai ambițioase și dedicate echipe de service în domeniul instalațiilor termice și sanitare.
De asemenea, știm că doar cu oamenii potriviți putem păstra standardele de calitate și totodată crește, standarde, pentru care suntem astăzi apreciați de către clienții și partenerii noștri. De aceea, suntem în căutarea unor colegi pasionați, dedicați și dornici de succes, care să rezoneze cu povestea noastră și să completeze echipa pentru următoarele poziții:
Condiții obligatorii:
Se vor lua în considerare doar aplicațiile care îndeplinesc toate aceste condiții:
- Minim 2 ani de experiență pe o poziție similară – Relații clienți / Call Center, Vânzări
- Minim studii medii, studiile superioare reprezintă un avantaj;
- Competențe de utilizare a pachetului Microsoft Office;
- Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă în limba română
Experiența în domeniul instalațiilor termice/sanitare reprezintă un avantaj.
Responsabilități:
- Administrează și dezvoltă portofoliul de clienți
- Preia apelurile clienților și oferă informații complete despre tarife, servicii, acoperire, pachete, rețea de distribuție, etc., pentru rezolvarea solicitării clientului.
- Contactează, după caz, baza de clienți existentă pentru a prezenta și a vinde produsele sau serviciile aflate în ofertă.
- Redirecționează apelurile primite ce nu sunt în aria sa de competență către persoanele desemnate din cadrul companiei ce pot rezolva spețele respective.
- Participă la evaluările de performanță de minim 2 ori/lună.
Obiective pentru evaluare:
- Să realizeze un număr de minim 120 apeluri/zi\
- Să obțină o rată de conversie medie de minim 12%
- Punctualitate, perseverență și orientare spre rezultate
Locație post: București Zona Băneasa
Programul de lucru se desfășoară în ture de zi, astfel: două zile lucrate, două zile libere, cu un program 8 – 20 / L-V, 9 – 19 / S – D (pauza de masă 1 oră, un cumul de 160 ore).
Beneficii:
- Salariu fix 3.400 lei net plus comision din vânzări, calculat pe baza borderoului de vânzări produse și servicii;
- Decontarea transportului (abonament STB sau Metrou)
- Training-uri de specialitate;
- Mediu de lucru plăcut și dinamic;
- Oportunități de dezvoltare profesională.
Condiții obligatorii:
Se vor lua în considerare doar aplicațiile care îndeplinesc toate aceste condiții:
- Absolvent Facultate tehnică (Instalații / Mașini Termice / TCM)
- Minim 2 ani experiență pe o poziție similară
- Aptitudini și cunoștințe termotehnice/instalații termice;
- Permis de conducere Cat B;
- Abilități de comunicare cu clienții;
- Disponibilitate de lucru în program prelungit în perioadele de vârf (toamna-iarna)
- Cunoștințe de limbă engleză, nivel mediu.
Responsabilități:
- Preia cererile de service alocate de către dispeceri (între 3-8 zilnic în funcție de sezon), realizează ruta optimă zilnică pentru intervenții și contactează clienții pentru confirmarea programărilor.
- Efectuează intervențiile programate în baza unei fișe de intervenție obligatorii pe care o va preda săptămânal managerului direct.
- Evaluează echipamentul defect și oferă clientului toate alternativele, împreună cu recomandarea sa pentru remedierea problemei: înlocuirea anumitor piese sau a întregului echipament.
- Explică într-un limbaj accesibil clientului din ce motiv s-a produs avaria, ce operațiuni sunt necesare în cadrul reparației centralei termice și ce se poate face pentru a evita defectiuni similare în viitor.
- Comunică de la început clientului care sunt costurile pentru remedierea defectiunii și timpul de lucru.
- Efectuează eficient, conform normelor și legislației în vigoare, toată gama de servicii din portofoliul companiei: puneri în funcțiune, verificări tehnice de utilizare (VTU/VTP), montaj, curățare, întreținere și reparații pentru toate tipurile cunoscute de centrale termice.
- Participă la toate cursurile/școlarizările puse la dispoziție de companie pentru dezvoltarea sa profesională.
- Participă la evaluările de performanță de minim 2 ori/lună.
Obiective pentru evaluare:
- Să realizeze lunar targetul de încasări stabilit în grila de salarizare
- Să realizeze lunar targetul de intervenții stabilit în grila de salarizare
- Să obțină evaluare maximă (Rating 5 din 5) în urma feedback-ului primit de la clienții deserviți.
Programul de lucru: L-V 8-17 plus 1 weekend/lună S-D 8-17 pentru a asigura disponibilitate exclusivă pentru solicitări de intervenții venite de la clienții FLI cu abonament.
Beneficii:
- Salariu atractiv (4500 – 8000 lei net), reprezentând salariu fix, minim 4500 lei net plus comision din încasări;
- Mașină și telefon de serviciu;
- Școlarizări la principalii producători de centrale termice;
- Cursuri și obținere autorizare ISCIR (RVT / RSL);